22.25

Morgonens historia prov förstörde hela dagen, citerar Emma "Jag och Kajsa skulle fasen ha genomfört våra planer på historia provet i morse. För det sög." haha mer kockrent sätt går det inte att beskriva det stora misslyckandet på ;) Har nog pluggat klart för veckan nu, ska lämna in labrapport imorgon. Den blev nog inte så bra, men just nu orkar jag inte bry mig mer. Det händer inte ofta kan jag lova! Annars har det inte hänt något direkt minnesvärt under dagen. Muzze den otacksamma lilla skiten hade haft sönder sitt täcke och dragit in det i boxen så det var jätte rent och fint. Som tur var kunde pappa fixa till det sen. Limerick fick sig en träningsrunda i skogen idag. Även jag motionerade lite och gick från bussen till stallet, cirkus tre kilometer, härligt kajsa. Helgen kommer nog bli lugn känner att jag behöver vila upp mig :D på lördag blir det nog hockey, alltid trevligt att spana in snyggingar :D haha

Ha det bäst !

/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

perfektion på hockeyn?:D<3

2009-02-20 @ 08:40:20
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

lätt! <3

2009-02-20 @ 20:42:00
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0