5/2-2009

Designen är under förändring, kommentera gärna för jag är lite osäker själv på hur jag vill ha. Jag börjar faktiskt bli lite smart på det här själv och med Emmas hjälp på luren går det perfa. Vi la precis på nu och vi prata i 33 min för att vara exakt, känns som typ fem minuter när vi pratar med varandra.
Provet i naturkunskap gick suveränt, tror jag, svara på alla frågor och det var inte svårt. Engelska förhöret gick nog ganska bra tror jag, de är alltid så konstiga och jag fick inte sitta bredvid min räddare i nöden Emmis Pemmis. Inställd sam och jag slutade 14.15. Röta som jag har hann jag med bussen och var uppe hos hästarna vid tre tiden. Limerick fick bli körd idag igen, man får passa på när man har tid. En vända på skogen och två varv i sandbanan blev det, han blev väldigt pigg och glad i sandbanan. Kan bero på att det var längesen vi körde där. Han dampa lite också på rakbanan när vi skulle till skogsslingan :)
Inga läxor som ska göras idag, sååååååå skönt att bara kunna göra vad man vill. Har vart för mycket läxor ett tag.
I morgon kanske jag stiger upp i gryningen och åker till hästarna innan skolan, börjar 10.30. Vi får se, när jag tänker på det känns det som lite tidig ;)

/ -Kajsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0