6/2-2009

Det blev en tidig morgon, steg till och med upp innan gryningen kvart över sex. Klockan 07.05 befann jag mig i stallet och 07.30 släppte jag ut Limerick och Jidde, var tvungen att stå kvar och titta på när de busade i snön. Tio i åtta var jag och Muztang ute på en träningsrunda, han fattade inte riktigt vad jag höll på med; träna precis efter frukost. Klar i stallet vid 9 och gjorde mig i ordning och tog bussen till skolan tjugo i tio, snabba ryck här.
Såg på en film om läget mellan Gaza och Israel, väldigt bra men det var helt sjukt man trodde inte det var sant. Soldater överallt och "bosättare" som gick runt och spottade och kastade sten på de andra :S En lektion till, matte fick gå tidigare så var hemma runt 14 :D Men en sak förstår jag inte, ni som inte har hästar att sköta om vad gör ni varje eftermiddag?  om det vore så här för mig varje dag skulle jag vara uttråkad :D
Ska snart duscha och börja laga iordning lite mat för ikväll blir det Sofia, kommer nog bli lyckat tror jag!

Ha en bra kväll

/ - Kajsa

Troligen kvällens klädsel, nice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0