8/2-2009

Hallå där!  Känner mig inte riktigt på topp, helgen har varit allt annat än lugn och jag känner att för lite sömn har börjat ta ut sig, extrem huvudvärk.
Fredagen hos Sofia blev väldigt lyckad, med roligt folk, singstar, dans och music. Perfection som Julia skulle sagt ;) Bilder kommer, men som vanligt hade jag ingen kamera med mig så ni får vänta tills emma the saver har skickat dom.
Lördag; vaknade vid halv elva mådde inte jätte bra men det gick. Åt frukost och chillade lite. Sen blev det promnix ner till ishallen för att vänta på pappsen som skulle åka med mig till hästarna. Gjorde iordning hos dom och sen skulle jag åka hem och göra mig redo för kvällen, barnvakt åt Samuel och Herman. Ja vet inte vad jag sk säga om kvällen, världens snällaste barn som inte gjorde någonting. Herman la sig när jag kom vid halv sju och samuel ville sova halv tio. Då var det ju bara att dra på en movie och hålla sig vaken. Herman vaknade en gång vid elva men det var bara att göra iordning välling och lägga ner honom igen så somna han.  Halv två rullar föräldrarna in och jag få ta taxi hem. Bra betalt kan jag ju lova att jag fick också :D kan behövas i min plånbok, där det har börjat märkas att det är finnanskris ;) Fick precis ett sms från mamman, samuel ville aldrig ha någon annan barnvakt nu än mig och det känns ju bra att vara uppskattad!
Söndag; vaknande halv elva och kände mig dödens. Åkte till stallet med syster och vi körde varsinn häst. Hon har aldrig kört förut bara ridit men det gick bra, hon var bättre än pappa iaf ;)
Nu ska jag käka sallad, har inte ätit sen frukost så det kan behövas. Sen blir det kanske Beck filmen om jag orkar hålla mig vaken :)

Have a nice night !

/ - Kajsa


          Familkens nya kusk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, perfection på kvällen ja! :p

2009-02-08 @ 19:20:32
Postat av: Emilia

Riktigt skoj kväll, tack!:D

2009-02-08 @ 22:22:06
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha lätt :D Tack själv emilia, riktigt trevligt var det :D <3

2009-02-09 @ 20:30:15
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0