God Kväll

Har precis sett andra avenyn, så bra! Var ju på stan med sis förut, försöker ju hålla in på shoppingen så det blev bara lite underkläder och mascara. Åt lunch på melkers, cous-cous sallad med kyckling och fetaost, rekomenderas starkt kan jag lova. Åkte upp till hästarna en sväng, blev bara en snabbis ute hos dom för sen gick jag in till helena. Vi åt glass och kollade lite på datorn. Sen kom pappa och hämtade upp mig i en ny bil :D fast det är bara  en lånebil för våran är inne på service eftersom det var någon som fått körkort i öknen som körde på den. Rikitgt go att åka i, sköna säten och med gps och allt sånt haha. Följde även med Tove till hennes ridning, blir så förbannad och deprimerad när jag är på ridskolor. folk kan ju inte ta hand om sina små pollar. Ska ta en välbehövlig dusch nu och sen gå och lägga mig tror jag, känner för en tidig kväll idag.

Puss

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0