Heja Kajsa!

Idag har jaf fixat, pluggat pyttelite på naturkunskapen så nu kommer det gå topp på provet imorgon, pluggat massor på engelska glosorna, kollat inbetaling på garderobspengarna, skrivit ordernr på mina idrottskläder som pappa ska beställa,  sökt inrikting till tvån och mycket mer. Bra jobbat Kajsa(Y)
Till tvåan valde jag journalistik som första sen natur och tredje juridik, det kanske blir omval vi får se. Har ju lite kvar på min att göra lista men det får fixas imorgon.
Dans på idrotten idag, kul men det är inte riktigt min grej men jag kan lova att jag var inte sämst iaf :) Jag slog nog även världrekord i att sela på en häst idag, fem minuter tog det observera jag har remsele! Både Limerick och Muzze blev motionerade idag, då gällde det att vara snabb med bytet av häst. det hann bli kolsvart innan jag var inne med Muzze ingen, tur att man har pannlampa. Den tycker Muztang är otroligt farlig, mörkrädd är han också fegisen.
På fredag blir det party hos Sofia och på lördag ska jag var barnvakt åt Samuel och Herman, helgen är därmed i stort sett bokad eftersom den övriga tiden kommer gå åt att träna häst och sova.

Ha det bäst!!!

/ - Kajsa




Kommentarer
Postat av: emma

gött det ser ut på bilden! :D

2009-02-05 @ 15:37:43
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

det är det ju också :D

2009-02-05 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0