I´m still alive

Halleluja jag lever fortfarande efter dagens skidåkning. Åkte upp till sunne imorse vid nio. Pappa och brorsan drog upp mig i värsta svåra backen, tog en timme för mig att komma ner haha. Sen fick jag åka lite i barnbacken, med typ 3 åringar och lära mig, pinsamt men vad gör man inte ;) Fika lite och sen åkte vi upp och åkte en lätt backe. Högst uppe mötte vi sandriii som var där. Tog mig ner för den backen iaf även om jag ramlade ett par gånger ;) Sen fick pappa åka med mig i samma backe hela dagen, han var väl lite trött på mig kan jag tro. Så nu har jag bestämt at när jag får barn ska de få lära sig åka när de små så slipper de skämas när de är stora :D Blev iallafall lite brun efter att ha varit ute hela dagen, det var nog det mest positiva!
Nu sitter jag är och är dödstrött i min gröna hulken dräkt. det luktar popcorn i hela huset, Petter har poppat. Ska nog gå och ta mig några.

Ha det bäst! 

/ - Kajsa
                                                                                                            

            


Kommentarer
Postat av: Sandra

kul att se dig :)

skräll att du blir brun :P

men bättre väder går inte att få!

2009-02-26 @ 20:26:38
Postat av: Kajsa

Det var trevligt att se dig med Sandra :D

hahah bra pigment vettu, vädret var perfekt :)

2009-02-26 @ 20:41:52
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/
Postat av: emma

the new master på skidor ;)

2009-02-28 @ 21:52:09
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0