Lugn helg ?

Helgen skulle bli lugn, men tvärtom. Hela tiden är det saker som måste göras. Igår var det fredag den trettonde, märktes ingen större skillnad. För igår läckte tvålen som jag hade med mig till labben i skolan ut i hela väskan, JIPPIE! Stackars den som får mina böcker efter mig! Var även på spring awakening igår med emma, trevligt har ju redan sett den en gång men den är bra.
Idag vaknade jag 07.40! Har klagat hela veckan på att jag är så trött och så när jag får sova ut så vaknar jag astidigt :/ Min syster Tove fyller 19 idag, värdelös ålder enligt mig. Så imorse var vi uppe och sjöng för henne. Av mig fick hon en t-shirt med tryck från vila och en ram med riktigt coola kort i :D Sen efter frukost åkte jag upp till stallet, hann precis skotta båda boxarna innan helena kom in med jidde. Då red jag Muzze och Helena körde Pelle, eftersom att det inte går att rida på Muztang utan sällskap. Han hade även en fin liten uppvisning i hagen när jag skulle ta in honom, så skönt att se honom glad och full av energi :D Limerick blev också motionerad en sväng idag, imorgon börjar allvaret för hans del :s Hästarna hade nog sin fredag den trettonde idag, för två stycken rullade fast i boxen, Araben och Jidde.
Nu har jag vart hemma en stund och har hunnit duscha och käka lite. Snart ska jag och brosan ta bussen ner till hockeyn, Färjestad - Frölunda. Tove ska ha fest här hemma så det dörjer nog innan man får komma hem igen. Blir nog resturang med övriga familjen senare.

Ciao

/ - Kajsa
Syster som fyller 19 idag, Grattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0