Måndag

Första dagen på lovet och det känns underbart! Halv tio ringde väckarklockan och min kropp bara skrek nej, till sist orkade jag dra mig upp. Klockan elva tog jag bussen ner till norrstrand för att byta till den gula bussen, som går till stallet. Så vid tolv var jag uppe hos hästarna. Körde intervaller med Limerick idag tillsammans med Helena och Jidde. Det gick bra tycker jag, han kändes mycket piggare och mer positiv den här gången. Käkade lite lunch och tog en tur med Muzze sen, han fick gå tre vändor på skogsslingan och bli lite trött. Sen har jag ju blivit nyttig och hälsosam så jag gick ner till bussen, tre km. Väl hemma vill den lilla kisekatten gå ut så då var det bara på med termo och tjocka jackan och gå ut med henne, kaninen fick också följa med ut. Nu ska jag skicka ett mejl till dom som skrev på att de ville vara emd i ungsdomsgruppen i vpts, vet inte riktigt vad jag ska skriva men det löser sig nog. Senare ska jag nog slå mig ner i soffan och titta på älskade OC :D

Ha det bra!

/ - Kajsa

Lite bilder på Selmisen och Mimmsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0