Ny vecka

Har precis tagit en varm dusch, underbart skönt kan jag ju lova. Ikväll var det garderoben på travbanan som gällde, segt men vad gör man inte för VPTS :) Fick in 1500;- kr ungefär så det blir väl godkännt. Men när man står där inser jag verkligen hur snåla vissa personer är, herregud att hänga in jackan kostar tio kronor, obligatoriskt at göra för personalen vill inte ha massa jackor överallt. då börjar det tjata om att få hänga två på en och massa skit, h*lvete det är en tia det handlar om folk som går på resturangen brukar inte direkt vara panka för spela bort pengarna kan de iaf! Jag blir så himla frustrerad. När allt folk sedan skulle hämta jackorna var de ju liiiiiiiteeeee berusade en del och visste inte vart de hade gjort av lapparna och vissa sa att vi hade tappat bort deras mössor men de låg i jackärmarna!
Innan jag gick bort till garderoben blev det ett besök hos världens bästa lilla Linetti, saknad är hon och då pratar jag nog för både mig och Helena. Hon stod där i hagen utan mat och med bara ett innertäcke och då var klockan halv fem, Linett vill inte vara ute efter två :P
Imorgon är det inställd naturkunskap, har massa saker jag borde ordna, t.ex. välja inriktining till tvåan lutar mer åt journalistik nu men vi får se vart jag hamnar och sen borde jag ringa gubben som har hand om specialidrotten :S
blir nog en hel del plugg också eftersom det är prov på tisdag och jag pluggade inget idag.
Nu dröjer det inte förens jag ska bekanta mig med kudden :)

Pusss & gonatt

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0