OC<3

Såg ett avsnitt av det underbara programmet OC förut, fick ju säsong 2 av Emma. Först kände jag mig lite tveksam då det inte fanns någon textning, men det gör jag inte längre fattade allting who I´m going to be the master in English efter att ha sett hela säsongen.
Idag var det en stalldag, har ju bestämt mig för att ha heldagar där varann dag nu på lovet så kan jag göra vad jag vill de andra dagarna, smart I know. Så först hade jag tänkt gå hela vägen från bussen men sen när jag hade dryga kilometern kvar kom Ann-Catrin med bilen så då åkte jag med. Red Muzze idag igen, börjar bli en rutin det där. Han bråkade väldigt mycket idag, men den som är envisast vinner, alltså jag. När vi var på väg hem hör jag att det är en hund som skäller så det ekade i hela skogen, Muzze blev så klart livrädd och tvärnitade. Sen stod han bara där på vägen och skade, så rädd var han mesen. Efter ett tag kommer hunden utrusande ur skogen och springer över vägen och in i skogen på andra sidan. Vi kom hem levande iallafall, positivt. Sen körde jag LImerick, hade tänkt ta en lugn tur idag, eftersom det var intervaller i måndags så blev det inte. körde en och en halv runda på skogsbanan och en runda på sandbanan, där hade ingen kört på länge = massor av tung snö så han blev riktigt trött.
Imorgon är det vilodag, jag, pappa och broder ska till Sunne och åka skidor. En upplevelse får se om jag kommer hem helskinnad, sist jag åkte fick jag sitta på akuten hela kvällen :/
Jag var även på möte förut med proppgruppen, skulle skriva alla propositionerna för maj, tog ganska lång tid men jag tror det kommer bli bra, hoppas på det iallafall annars får man skäll.

/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: E M M A

Det var ju the mastern i dig som jag ville ta fram ju ! fast det har du alltid varit ;)

2009-02-26 @ 00:47:40
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0