Onsdag

R.I.P Sixten, Alvas kanin som dog inatt, hon var jätte ledsen hela dagen :(
Känner mig så extremt sliten, skulle kunnna sova jämt tror jag. Igår var jag i säng före halv elva, händer inte ofta. Ändå är jag helt död på morgonen och ville bara snooza mobilen hundra gånger. Idag var det iallafall skridskor på idrotten, det gillar jag! Det började inte så himla bra för pappa lyckades ta två olika skridskor till Emma, som hon skulle låna. Blev bara tillbaka till hockeyaffären och hämta de rätta. Älskar Emmas komentar; - Han blev ju inte ens arg! haha nej pappa brukar ha lite oflyt ibland så han är van och orkar inte bli arg längre.
På håltimmen gick jag och Emma till donken och fetade oss med Mcflurry, daim och kolasås MU
MS. Sprang även in till min frisör och fick luggen klipp lite, den växer så fort och jag tänker inte ens försöka klippa den själv.
Åkte till stallet efter skolan, Limerick fick motion två vändor på skogen och en runda i sandbanan. Är riktigt pepp på att köra på isen men vågar inte själv. Får fråga Helena om vi inte ska göra det till helgen. Limerick var helt okej, lite seg kanske men det var tungt med all nysnö.
Nu har jag äntligen skrivit klart svenska referatet, borde göra naturkunskap och historia också men pallar inte idag. Ska ta en dusch och sätta mig framför tv:n tror jag. Eventuellt göra smoothie med hallon, ååhh vad gott det lät får nog bli så!

Vi hörs!

/ - Kajsa


Bara för att vi tjockade oss med glass idag: D



Kommentarer
Postat av: emma

tjockisar :O <3

2009-02-11 @ 22:52:58
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Helena

Nej men sixten:( haha jag vågar inte heller köra på isen men tillsammans kanske vi vågar? :D

2009-02-12 @ 19:54:23
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha kan man nog säga att vi är, men det blir ingen mer glass nu efter filmen vi såg idag ;)

Ja vet hon har vart jätteledsen men idag fick hon en ny kanin men hon saknar sixten ;) lätt att vi vågar tillsammans ;P

2009-02-12 @ 20:31:48
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0