Oturen har vänt :D

Imorse när jag satt på bussen med monkan kom jag på att oturen har vänt för min del. För imorse blev det bråttom som vanligt men jag gick ändå lungt till bussen. När jag svänger runt hörnet precis innan busshållplatsen står den redan där. Då var det bara för kajsa att lägga benen på ryggen och springa, men eftersom jag inte är otursförföljd längre så stannade bussen tills jag kommit på. samma sak hände igår, då jag inte hann blogga något för då var jag djupt försjunken i min päronhistoriabok. Så om jag fortfarande hade haft otur skulle bussen inte stannat och jag skulle kommit försent till badhuset. Måste säga att det är en börda som har lättat från min kropp ;) Jaja iaf var s1d på badhuset idag på idrotten, en upplevelse som kommer bli ihågkommen. Gick bra för min del, benen är lite som spagetti efter att vi trampade vatten i 12 min, simmade 200m , simmade under vattnet och dök mm. På håltimmen innan matten satt jag, Emma och Rebecca och pluggade nere i biblioteket, duktigt av oss! Historiaprov imorgon, det får gå som det vill. Muzze fick sitt straff idag efter rymningen i måndags, haha extra vändor på skogsbanan, fast han var lika glad ändå. Nu ska jag snart sova, så jag orkar upp imorgon :D På fredag är det sportlov, älska! då måste man sporta haha så min familj ska nog åka skidor någon dag, alla är rätt kassa på det men är det sportlov så är det :D

Ha det bra alla söta.

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0