Tisdag

Tjabatjenahallå!
Har så mycket att göra att det inte blir något gjort alls, borde nog skriva en lista :) Pluggandet är nästan klart för kvällen, ska bra checka naturkunskapen innan jag ska sova senare.
För lång dag i skolan fastän vi hade inställd naturkunskap, höll på att dö på sista lektionen som var spanska. Fick mig en macka och päron mer <3 på fem minutersbreaket då steg humöret och örken lite :) Hästarna väntade på mig efter skolan, fick bara rent i boxarna och blev borstade. Limerick hade fått däng i hagen av jidde så han hade ett litet sår men det var inget värre som tur var.
Btw; jag fick MVG på svenska redovisning som jag hade i torsdags, allt var bra men jag var lite stel och nervös i början tyckte hon :P
Nu väntar Andra Avenyn

Puss & kram

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0