Träningsvärk!

Vaknade upp elva imorse och hade sån träningsvärk. Min kropp är inte gjord för att åka skidor. Blåmärken och knölar på benen har jag också fått efter alla mina vurpor igår. Inte kul!
Överraskade syster med lite frukost på sängen, hallonsmoothie hade jag gjort iordning. Det var riktigt gött och kändes som jag förtjänade det efter gårdagen. Åkte upp till ponwnisarna efter lunch. Limerick fick ta en joggingtur, pigg var han idag och det är alltid skojigt. Muzze var lite sur på mig idag tror jag :s 
Nu har jag tittat på let´s dance och Laila Bagge äger skiten ur dom andra ;) måste se vem som åker ut snart. Imorgon är det massa saker som bara ligger och väntar på att bli gjorda och jag har bara strunat i det alla andra lediga dagar så imorgon får jag rycka upp mig! 

/ - Kajsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0