Trevlig lördag med mina bästa vänner!

Snö i massor har det kommit idag, det är mysigt men jag vill ha vår! Va på hockey idag med mina bästa vänner , Helena och Emma. Det var trevligt och kul att dom fick bekanta sig lite tyckte jag iallfall haha. Färjestad vann med 6-3 så då var det jubel i lla. Hade förresten rätt om mina misstankar med skivorna, hon hade brännt oc säsong 2 till mig den söta människan. Hon är inte så diskret med att försöka dölja saker för igår på clas olhson fråga de jag om hon kunde bränna andra säsongen till mig då sa hon; du behöver ju inte köpa skivor idag. Då blir det ju lite misstänksamt :D
Va även uppe till hästarna såklart, limerick och jag tog oss en runda i snöstormen, det gick bra känns som han börjar bli på G nu som han var innan han fick ont i fötterna och lite sånt. Skulle även ta in dampponnyerna Muztang och Pelle Plopp själv idag, de gick i hagen bakom huset vilket innebär ganska långt att gå med två huliganer som drar som ångvältar. Kedjegrimskaft under hakan på båda två fick det bli, Pelle var snäll medans Muzze måste ha en skruv lös i skallen. Fick in dom tillslut, men Muzze har vart lös två gånger den här veckan dock inte idag.
Kände mig partysugen idag, och det händer inte ofta att jag säger men idag kände jag verkligen för det men det fick bli lugn kväll med kissekatterna framför melodifestivalen. Haha Alexander Bard i BWO, hur ser människan ut?! EMD var bra tyckte jag resten var allmänt dåliga, bara Måns vinner så ä jag nöjd :D Imorgon ska jag ner till travet och kolla på två av pappsens hästar som ska kvala, Pebbly och Eyeshadow.

Ha en bra lördagskväll!

/ - Kajsa



Kommentarer
Postat av: emma

men jag är SÄMST på att hålla hemliga saker okej?!? haha <3

2009-02-22 @ 00:30:50
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha jag har märkt det du ;) <3

2009-02-22 @ 20:37:07
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0