Trötttttttttttt

Imorse kände kände jag verkligen för att ligga kvar i sängen och vara sjuk idag. När klockan ringde drog jag täcket över huvudet och skulle somna om igen men då kom jag på att jag skulle missa massor i skolan och då måste man ta igen skit mycket = jobbigt. så duktig som man är pallarar man sig upp och åker till skolan iaf, ovärt för vi gjorde inget viktigt och våran lärarkandidat i historian är lite otydlig, okej det där var väldigt snällt sagt. Han är sämst, förlåt nu är jag så där elak igen men jag förstår verkligen ingenting och jag är nog inte den enda. Övriga lektionerna var rätt lugna, fick G+ på G provet i naturkunskapen :D
Efter skolan skulle jag och Emma gå och köpa baguette på sjökvistens, då ringer min kära far och säger att han kan följa med mig till stallet så jag slipper åka buss, TACK! När vi kom upp var det fortfarande ljust så jag fick för mig att köra Limerick. Det var kallt, fastän jag hade alla kläder som går men -10 är inte att leka med säger jag bara.
Nu hamnade jag här, ska gå och duscha och göra mig iordning för kvällen snart , är helt slut efter helgen. Märkte att bilderna inte blev så bra men det får duga jag orkar inte ändra :P

Ha det fint folk!

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0