Fredag den 13:de?

Dagen började katrastrofalt, fick rusa till bussen efter att ha snoozat klockan en gång för mycket. Jag vet att jag borde gå och lägga mig tidigare. Slängde ner ett päron i väskan, för att ha något att käka. Springer till bussen hinner med den. Historia första lektionen, sitter där med boken och antecknar som en galning så känner jag att det luktar päron. Jo men visst päronet hade blivit mosat i väskan när jag sprang och alla böcker åkte runt, HÄRLIGT med päronmos i hela min väska. Gick väl hyfsat bra att få bort det men ändå! På naturkunskapen såg vi en film om Paolo Roberto som bara skulle käka snabbmat i tre veckor, han gick upp 15,5 kilo, är äcklad ska aldrig mer köpa snabbmat.
Har även fått en finne på läppen, jag får aldrig finnar( tack gode gud) men när jag får det så blir det på konstiga ställen. Det gör så himla ont, läppen är helt svullen.
Emma & jag var ute på stan en sväng på rasten, såg massor som jag vill köpa, helst nu. Till exempel: en skit söt jeansjacka på mq från sunshine, fann även en blus ifrån sunshine i fanns i olika pastelläfrger, jeanstights från zoul och en korall färgad topp från zoul. Fanns nog en hel del annat jag ville ha men det var nog det viktigaste ;) Vill verkligen att det ska bli april nu så att jag, mamma, helena och Ann-Catrin äntligen! från åka till stockholm och shoppa järnet. Måste försöka spara pengar till det :D
Muzze raket blev offret på träningsrundan, lugn och fin hela vägen. Har mycket plugg som borde fixas innan det är dax att sova, historia, engelska, svenska och natrukunskap. svenskan och naturen är snart klara och ska bara skrivas ut, det andra får nog vänta tills imorgon, då är dt fredag den trettonde men det kommer nog inte märkas någon skillnad´för mig har ju olyt alla dagar så!

kram

/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAAHA päronet var så typiskt-dig-bäst;)<3

2009-02-12 @ 21:21:52
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha men det var inte kul! säsmt skulle jag kalla det ;) <3

2009-02-14 @ 16:33:59
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0