SPORTLOV!

Hallu :D jag har SPORTLOV <3 känns så himla gött, har inga läxor eller prov som måste pluggas till kan bara vara ledig i en hel vecka+ en dag! Vad hände i skolan idag då ? Hmm inte så mycket, jag, emma och sandrii hade lite kul på rasten, tattoo blir det brudar ;) Efter skolan gick jag och emma till classe olsson och köpte cd-skivor till henne, (undra vad hon ska ha dom till haha ) efter det gick vi till nöjesbutiken och köpte fetaste godispåsarna som jag nu håller på att äta upp, smaskigt lovar jag :D Halv fyra tog jag bussen ut till stallet och kände att idag ska jag utmana ödet, så jag tog en ridtur på Muztang, ensam! Men det gick bra faktiskt, han busade lite och vände två gånger men det är bra för att vara Muzze. Det blev en ganska slapp tur, han fick gå lite där han ville och springa i eget tempo, lite galopp blev det också men det är mysigt i snön. lägger in lite bilder från turen.
Pappa kom och hämtad mig sen, vi åkte ner till town ( hockeytown pappas affär) och plockade med lite saker som pappa skulle ha. Helt plötsligt står det tre unga pojkar och tittar in i skyltfönstret jag blev livrädd att de skulle råna oss eller nåt sånt. Det hände ju såklart inte men man kan aldrig veta säkert. Fastnade är nu, ska duscha sen och titta på lite tv, det kommer bli en lugn helg, äntligen!

pussar!

/ - Kajsa


           

 


Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder!

2009-02-21 @ 11:16:36
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tack , inte illa pissat av min mobilkamera haha ;<3

2009-02-22 @ 20:38:13
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0