Optimist?

stress, stress och hmmm stress! så kan mitt liv beskrivas just nu, går runt hela tiden med den känslan. Prov i historia på torsadg, fattar ingenting eftersom läraren är röten. Har iallafall pluggat ganska mycket idag så nu förstår jag en del iallafall, kommer ihåg gör jag också! Har en labrapport som ska lämnas in senast fredag, den får nog vänta tills på torsdag.
Har vart på VPTS möte idag, när jag gå på möten är jag värsta optimist och tar åt mig för mycket saker och sen när jag kommer hem så undrar jag vad jag egentligen har gjort. Idag hade jag bestämmt mig för att inte göra det och ändå sitter jag här och funderar, inte bra. Idag höll jag på att bli invald i styrelsen, tack gode gud att det bara var pappa och ann-catrin eventuellt någon mer som röstade på mig ;) haha jag blev med andra ord inte invald, det kändes rätt bra faktiskt. Men jag blev ansvarig för ungdomsgruppen, känns lite scary för när jag ha fått en uppgift vill jag genomföra den till 110% sen kanske inte går så bra som man vill och då sitter man där och känner sig dålig. Blev även förfrågad om jag ville vara med i proppgruppen, så där ska jag antagligen vara med. I och för sig är det bra för då kan jag ju lägga förslag på proppar som mina hästar kan vara med i haha nej då så dum och ego får man inte va! Mötet tog för övrigt fyra timmar eftersom vissa måste bråka om allt, så lite drygt var det. Jag fick inga priser i ligorna, haha var inte ens med, så jag var livrädd att jag skulle få priset som årets kämpe och då är det ju ett bevis på att det har gått dåligt. Men så dåligt har det inte gått för mig, hade en seger iaf :D nästa år får dom akta sig för då kommer HK ponyracing dominera ligan :D
Innan mötet så körde jag Limerick med Helena och Jidde Jappen. "Intervaller" på rakbanan för första gången och det kändes riktigt bra och de ökade tempot för varje gång, det gillar vi :D
Har även beställt en klänning från H&M som jag troligtvis ska ha när syrran tar studenten, lägger ut en bild så får ni tycka till! Lägger även in en bild på min bästa pluggis vän, Trisse.
Ska sluta nörda nuoch gå in och duscha, ta fram kläder tills imorgon och plugga lite innan jag ska sova.

/ - Kajsa
Trisse


Klänning från H&M


Kommentarer
Postat av: emma

klänningen kmr bli skitbra,

&du är alltid bäst<3

2009-02-16 @ 22:41:31
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0