090125

Hejsan. Sitter här och lyssnar på lite musik :) Har skrivit klart mitt tal till svanskan också, tredje gången gillt och nu blev det ganska bra. Jag tränade lite på spanska glosorna lite förut också. Annars har det varit en lite stressig dag måste jag säga åkte till stallet med halv elva bussen och va ute och körde halv tolv så ringer mamma när jag är ute och säger att pappa kan inte hämta mig två som han skulle utan han skulle komma tre, räddning blir helena som ska in till stan så jag får åka md henne och kommer hem i hyfsad tid ändå. Halv fyra var det världens tuffaste och bästa travlopp som är ett måste att titta på om man är travnörd. Det var någon fransk med ett hel konstigt namn som vann bästa svensk blev femma. Glömde att jag var ute och städade åt kaninen innan travet.
Nu måste ja checka lite grejer tills jag & helena ska till sthlm i april, det är ju ganska långt kvar men vi ska ha fett roligt :d

/ - Kajsa



 


Jag vill åka utomlands och bli brun, slippa Sveriges skitväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0