24-01-09

Nu är det kväll igen, dagarna går så fort jag längtar tills det blir ljust igen! Åkte ju upp till stallet förut då. Skulle köra båda hästarna och precis när jag hade selat klart Muztang & skulle åka ut blir det ju självklart snöstorm. Det var verkligen spösnö och jag var riktigt blöt när jag kom igen, men lite mysigt var det. Muzze fick gå tre vändor på skogsbanan och hade hela pannluggen full med snö när vi kom tillbaka. När jag åkte ut med Limerick snöade det bara lite, han var så seg idag hoppas att det släpper för honom när det blir vår för då ska vi krossa alla!! 

Snart ska jag ta på mig min underbara fjällräven jacka och stoppa ipoden i öronen och gå iväg till coop och köpa en fet godispåse :D
Ha en bra kväll och gör inget dumt :P

/ - Kajsa

Ja, det var nödvändigt att klippa bort mig för jag så förskräcklig ut
så ni hade nog dött om ni såg mig, men boysen är ju lite söta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0