31 januari

Redan sista januari, tiden går verkligen fort! Men det är bra för då blir det snart ljust och varmt, så börjar ju travsäsongen igen :D
Jag och Emma var ju på bio igår då, den var både bra och dålig. Det som var dåligt var ett den var så olik boken men annars var den bra. Blev sorligt på slutet så hela salongen satt och grät, haha alla satt och snörvlade. Efter bion blev det bråttom till bussen så vi fick älga bort till åhlens men vi hann.
Kände mig rätt seg imorse men jag kan aldrig sova längre än till 10, låg och drog mig en stund och gick upp och åt lite frukost och tittade i tidningen och hittade världens finaste hus på hammarö med stall, pool rubbet perfa för min familj, JAG VILL FLYTTA från pissiga kroppkärr . Sen skjutsade vi mamma in till stan och åkte upp till hästarna. Helena and the cederin family åkte upp till sälen igår så jag var PP, ponnypresident och gjorde precis som jag ville med dom :P Limerick blev körd en tur i skogen, medans de andra tre pojkarna chillade i hagen :D
Ska nog gå och titta på V75 snart och äta lite av mitt godis som blev kvar ifrån igår!

Pussssssss

/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

fan, det huset lät inte dåligt gött du :O men det va också dåligt långt bort ;)

2009-01-31 @ 18:04:49
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsa

men hammarö är inte långt bort det är rättt tidigt på hammarö, jag vill flytta nu!!!!!

2009-02-01 @ 19:07:18
Postat av: enna

ah gör det du flytta ifrån mig du bara... haha:P

2009-02-02 @ 08:06:18
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha vi får se hur det blir ;D

2009-02-02 @ 22:45:23
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0