Döööd

Jag känner mig helt död, nästan iallafall. Gympan idag sög verkligen hästballe!! :D jag trodde jag skuille avlida! fys, styrka och kondition var det, orkar inte förklara vad vi gjorde men kan ju upplysa alla om att det sista vi gjorde var att springa uppför alla trappor till femte vånigen elr något fem gånger!!! :O hade inställd spanska och behövde inte gå på matten så jag slutade efter idrotten, gött mos. Åkte upp till hästarna direkt och körde båda två vilket dom behövde. Muztang fick springa två vändor med Pelle Plopp och blev väldigt pigg på slutet och det innebär att han blir väldigt stark också men biff som man är så klarade jag ju det. Limerick var lite slö idag, han tycker inte om när det är slask och hårt i backen, men var hyfsat bra ändå. Två vändor själv fick han jogga. En annan lite kul sak är att Muztang är allätare, igår käkade han upp halva min banan.
Nu ska jag nog plugga lite engelska glosor och matte, prov på fredag som sagt. Måste nog ringa Emmis och fråga henne om en uppgift :P

Pusss & kram skumbanan

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0