Fredag!

Äntligen fredag igen, skönt. Blir nog väldigt lugnt i helgen skulle jag tro. Fick läxa i engelska tills på måndag så jag måste plugga lite :( 
Körde Limerick idag tillsammans med Helena och Jidde. Sen kom Tove och hämtade mig i stallet och vi åkte iväg till Bergvik en stund, köpte mig ett par lila strumpbyxor och en lite längre t-shirt som var naturvit med svart/lila tryck på. Mycket nöjd med dagens inköp, såg även en korallröd t-shirt på MQ som jag nog måste köpa.
Ska försöka fixa lite med designen på bloggen, är inte så nöjd med den men jag är så extremt oteknisk så vi får väl se hur det går. Halv tio blir det iallafall årets häst galan på tv4+!

/ - Kajsa


T-shirten & Strumpbyxorna

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0