Freeeeeedag

I love fridays, veckans bästa dag för då är det helg :D Började sent i skolan idag 10.30, skönt att få sova ut lite. Helt okej skoldag, lite dryg kanske men det kunde ha varit värre. Efter skolan åkte jag upp till stallet och hann ut med Muzze innan det var kolsvart. Innan jag hade kört klart var det ju becksvart men jag hade ju min fina pannlampa och reflexväst på mig. Körturen blev väl inte som jag tänkt mig, hade en magkänsla av att något hemskt skulle hända så jag tog slagremmen på Muzze, det brukar jag inte ha på honom. Kan ju säga att det tur att jag litar på mina känslor, skengalopp och en häst som slog fick jag efter att ha blivit omkörd i ett väldigt högt tempo av en idiot, nämner inga namn. Nästa gång kommer jag få ett utbrott kan jag lova för det här var andra gången på en vecka! Pappa ville skälla ut personen men han fick inte för mig.
Igår var det redovisning i svenskan om något som var viktigt för en, jag pratade om Muztang och Limerick som äger halva mitt hjärta och är en stor del av mitt liv. Det gick hyffsat bra, men jag fruktavsvärt nervös, brukar inte vara det när det är muntliga redovisningar men det var ju första gången inför nya klassen.
Måste även meddela att min arm gör himla ont efter att jag blev armbågad på idrotten i onsdag, Lovisa blev lite för taggad ;) det är en stor bula och ett blåmärke på den.
Nu ska jag göra mig iordning för att sedan ta bussen till stan och se på premiären av I Taket lyser stjärnorna med Emma.

Ha det bäst!

/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

kriga kajsa, KRIGA!

&det var grinkalas&skratt samtidigt på bion :D <3

2009-01-31 @ 17:30:32
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha nästa gång kommer jag dampal oss ordentlig lovar jag! :D kan man verkligen säga att det var :) <3<3<3

2009-01-31 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0