Händelserik dag :)

Idag har det varit en händelserik dag, inte bara för att jag har skapat en blogg som jag inte förstår så mycket av utan för att min kära vän Emma råkade på något sätt trycka in ett blyertsstift i sitt finger. Jag fick följa med till skolsköterskan som moraliskt stöd. Efter en ganska lång stund av smärta fick hon äntligen ut stiftet.
Min lillebror fyller 15år imorgon så jag och min storasyster skulle köpa lite presenter till honom, vilket inte är det lättaste men vi får hoppas att det duger!
Efter skolan och stan åkte jag till mina hästar, åkte ut på en körtur med Limerick och på hemvägen mötte vi två älgar. Herregud säger jag bara, har nog aldrig vart så rädd. Limerick blev även mätt idag, 123cm blev han min skrutt :D

Borde gå och göra mig klar för kvällen nu, upp tidigt imorgon. Hoppas ni har njutit av första inlägget i bloggen ;)

Ha det bäst / Kajsa



Min treåriga ponny Limerick, 123cm de ni :D
Min treåriga ponny Limerick som är 123 cm, de ni :P

Kommentarer
Postat av: Elinor

jag har njutit av innlägget :D särskillt av det där med att emmis tryckte in stiftet i fingern ;D mohahaha , skadeglädje xD , nerrå! bloggkungen kajsa<3

2009-01-14 @ 22:37:52
Postat av: Anonym

haha skadeglädje elenor :O men jag är klumpigast&kajsa är bästa stödet <3 goooo kajsas blogg :D

2009-01-15 @ 11:25:20
Postat av: emma

förresten var det jag som skrev det första... haha :D

2009-01-15 @ 11:26:03
Postat av: Kajsa

hha tack elinor :D det kommer flera :) det va faktiskt inte så kul med emmis finger men är man rutinerad får man ju ställa upp som stöd ;)

2009-01-15 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0