Lillebrosans födelsedag :)

Idag är det Petter födelsedag, 15 år blir han. Grattis till honom. Presenterna jag & syrran hade köpt var väl inte jätte uppskattade men de dög, en t-shirt från MQ, två pack Björn Borg kalsonger, Sportdryck + återhämtningsbars, chips & rakhyvlar haha tror inte att jag glömde något. 
Grattis även till Sofia som fyller sweet 16teen som hon själv skrivit i sin hemliga bok som inte är så hemlig längre eftersom hon glömde den i centralhallen i skolan :D 
I övrigt har dagen vart helt okej, började lite segt men sen blev det bättre. Jag fick MVG på min historia om Heliga Biggan, det kändes riktigt bra för jag lade ner massor av tid på det. Körde en tur med Muztang, pigg & glad var han. Tre vändor på skogsbanan blev det, han låg på i två & en halv så det var bara att hålla i sig.
Förresten känner jag mig lite avundsjuk på Helena för hon har Gud på sin sida :D

Ha en bra kväll nu gott folk!

/ - Kajsa

                         Födelsedagsbarnet verkar inte alltör lycklig :)                
                                      

 
Selma gillade det iaf :)

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0