Måndag

ÄNTLIGEN, har jag klarat att komma ihåg mina spanska glosor (Y) plus poäng till mej.
Måste tänka efter vad som har hänt under dagen......massa jobbiga lektioner men fick MVG- på engelskan vi gjorde innan jul ( ja, min lärare rättar sakta ) så det kändes gött, brukar inte gå så bra  :) annars har det vart rätt lungt papi kom och hämtade mig efter skolan så följde han med upp till hästarna, skönt att få hjälp och komma hem ganska snabbt. Har pluggat lite spanska och svenska nu, redovisning på torsdag :S Min syster som tar studenten till våren har köpt balklänning, jag längtar efter att få se men det lär nog dröja ett tag eftersom klänningen måste sys in till smalisen.
Imorgon är det tisdag, jag slutar fyra och hatar det nya schemat, okej hata är ett starkt ord men ogillar iaf :)

Ha en bra vecka

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0