Måndag

Tjoooo :D

Dagen började inte så bra, för sov mig en halvtimme vilket gjorde att jag fick skynda mig väldigt mycket men hann inte med bussen ändå vilket resulterade i att jag kom för sent. Bad hair day var det också :(  Skolan var väldigt dryyg som tur är finns ju Emma P som får mig att skratta. Vi hade inget läxförhör på engelskan det blir på torsdag istället, tur för mig jag hade inte tränat ett smack. Första natrukunskapslektionen var det ju också idag, läraren verkar bra men vi ska ha prov om två veckor redan!! :O fast det var mer ett läxförhör men ändå. Matteprov är det på fredag också, algebra och ekvationer hejaheja.
Efter skolan åkte jag till stallet en liten stund och hästarna blev lite ompysslade. Nu har jag pluggat både matte och engelska, nöjd :D ska nog snart gå och duscha och fixa iordnig lite, borde gå och sova tidigt så jag slipper för sova mig i morgon också ;)

Ha en bra vecka!

/ - Kajsa


Slänger in en bild på mig & emma också för att vi
helt  enkelt är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: emma p

du får mig att skratta mer, you make my day honey :D <3

2009-01-22 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0