Onsdagen 28/1

Hej
Idag drog jag mig på cykeln från bussen upp till stallet. ska ta allt från början, först skulle jag ta på mig luvan för det blåste så in i h*vete. Då åkte mössan ner för ögonen på mig och när jag drar upp den åker hörluren till ipoden ur så jag tar av mig ena vanten, cyklar alltså med en hand. Sen tappar jag såklart vanten och måste bromsa. Kajsa trycker ner frambromsen och bakhjulet bara glider och cyklen åker rätt ner i diket och jag glider på arlset en bit. Då kommer det såklart en bil när jag ligger där mitt i vägen och känner efter om jag är skadad, som tur var det bara en snäll tant som frågade hur det gick .
Då kan man fråga sig vad har jag lärt mig av det här ? Helena tyckte inte man borde cylka när det vintern, FEL man ska bara inte bromsa med cykeln när det  är vinter :D
Idag märkte jag även att jag äger en liten flygmaskin, vilket känns skönt att veta för nu behöver jag inte sressa upp mig för att han inte kan springa......... kom även på när jag var ute med flygmaskinen att jag inte tycker om folk som kräver att man ska visa hänsyn men sen inte gör det själv!
Har pluggat klart på engelskan tills imorgon, kan det hyfsat bra men orkar inte plugga mer för nu är det svenska redovisningen som måste finslipas lite ;) Fick tillbaka matteprovet idag, VG jag tror jag börjar bli mattesnille igen.
Imorgon blir det hockey med världens bästa Helena och på fredag blir det bio med världens bästa Emma. Ser fram emot två dagar med mina bästa vänner!

/ Kajsa


Flygmaskin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0