Söndag

HEJ! Idag är det söndag, jag gillar egentligen inte söndagar för då vet man att snart är det måndag och då har man en hel lång vecka i skolan framför sig, inte alls särskilt lockande. Men idag har det varit en väldigt bra söndag ändå. Jag sov över hos Helena, det var myyyss. Vi åkte skridskor med Henrik imorse, vann som vanligt på hockeymatch. Efter det käkade vi lite och gick ut till hästarna. körde både Limerick och Muzze idag. Pigga och glada herrar var det. Helena fixade lite lyx åt mig medans jag körde Muzze för jag slapp skotta, tack hjärtat <3
Igår var det 80 års kalas hos pappas moster, trevligt att träffa lite av släkten. Albin 2 år, min brors barn, ramalde i pensionärernas bollrum och landade på sin näsa! Det var blod överallt, not so fresh.
Imorgon är det ju som sagt skola, vi börjar med ett nytt schema som är allt annat än bra, bara för att vår klass ska läsa all naturkunskap på en termin istället för under ett helt år. Jag komemr sluta halv fyra - fyra varje dag, det kommer bli en lång termin!

/ - Kajsa


Jag & min kära vän Helena för typ 2-3 år sedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha en myckte trevlig helg har det ju varit:D:D <3

2009-01-18 @ 21:23:44
Postat av: Kajsa

haha jo men det har det ju ;)

2009-01-19 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0