blivande yrke?nej tack!

Råkade försova mig imorse igen, lite lagom sådär en och en halv timme. det värsta är att jag inte är medveten om att jag har stängt av alarmet när mobilen ringde, usch! fick ju skynda mig till jobbet, målamålamåla efter den här sommaren vet jag iallafall vad jag inte vill bli, målare. vilket enformigt jobb, bara stå där och blaska färg hela dagarna, tur att man har en ipod.
lurade sedan med min storebror, alva och albin upp till stallet. de skulle egentligen åka hem direkt men blev kvar och hjälpte mig istället. sen följde de med hem och åt, blev även ett bad här hemma innan de skulle åka hem till sig. då kom alva på att hon ville sova hos oss. javisst. vi bäddade iordning i mitt rum, sen när david och albin skulle åka ändrade hon sig och kom på att hon ville sova hemma, ja det är inte lätt att vara liten.
klockan rinner iväg för mig, uppenbarligen borde jag sova eftersom jag inte klarar av att masa mig upp på morgonen så natti!
/ - kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

vadå, målare passar ju dig utmärkt! du har ju finfin utsikt i alla fall :D

2009-07-20 @ 23:23:20
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0