dålig vana.

jag har fått en ny redigt dålig vana, och det är sitta (i mitt fall ligga) med datorn i sängen. jag borde sova nu egentligen för imorgon är det extra tidig uppstigning och stallet som väntar... kära syster har lovat att köra mig, tack.
hard work work hela dagen, utan brorsan (Y) det är skönt att slippa höra hans eviga tjat.
stallet sen, muzze hade fått nya racerdojjor, perfekt eftersom han startar på lördag. körde en sväng med honom också, vi mötte ridhästar de var livrädda för honom. muzzes special att skrämma dem. han var rätt så pigg faktiskt, men hade lite ont i fossingarna efter skoningen, tur att det hinner gå över tills på lördag.
nej nu ska det bli bättring och jag ska SOVA.
gonatt.
/ - kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0