en dag som bara gått.....

en dag som bara försvunnit utan att jag gjort något nödvändigt, men det är gött det med ibland. gick i pyamas till halv två innan jag gjorde mig iordning och följde med till bergvik. köpte inget där men är lite sugen på ett par converse skor, men jag vet inte riktigt.
har ju vart i stallet såklart, körde limerick i regnet. det var inte samma tryck i honom idag som det har vart tidigare, han kanske bara var sur för att jag tvingade ut honom i regnet. pappa har kommit på en nytt träningsprogram för honom, vet inte om jag ska våga testa han är ju inte så rutinerad ;)
mamma köpte mamma mia filmen på maxi förut, ska nog se den innan jag bekantar mig med kudden.
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0