Grattis pappa.

en bild på fader, med mig på köpet ;)


Grattis till min papps som fyller 46 idag, mamma gav honom en resa i present så i september drar de iväg till turkiet. jippie! måste lära tove köra hästtransport innan dess för jag befarar att det kommer krocka med färjestads heldag, och den vill vi inte missa iår!
gjorde lite omvänt idag och tog stallet innan jobbet, tidig uppstigning med andra ord. packade tävlingssakerna redan idag eftersom jag trodde jag skulle ha fullt upp resterande dagar den här veckan , men icke för att pappa sa att jag skulle vara ledig imorgon. så att jag hinner med hästarna innan jag ska iväg på räkkryss (man åker båt och proppar i sig räkor) gulligt av honom, men jag misstänker starkt att han bara gjorde så för att själv slippa åka till dom.........
nu ska jag nog göra mig iordning och lägga mig och läsa en bok ;)
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0