Hallelujah

Woohoo äntligen har de sega människorna på gymnasieförvaltnigen agerat! kors i taket! enligt gubben som ringde mig för fem min sen kommer journalistik inriktningen starta! skönt att slippa byta skola och börja om i en helt ny klass, vilket jag antagligen kommer få göra ändå men nu har jag iallafall Emmispemmis med mig. Glädjande besked såhär på morgonkvisten ;) vågar inte lita på det till 100% men nu finns det ju hopp! :D
inga startlistor till eskils än, dåligt anmält hörde jag vissa rykten om, bara muzzes lopp blir av så är jag nöjd.
ska snart fixa mig iordning, stan med helena sen innan vi drar viadare till travbanan där två av pappas hästar ska kvalas. värt att tilläggas är att vi har kaninfarm här hemma nu, sen alva lämnade sin kära hjalmar här.
ha en bra måndag.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0