Hoppkungen.

Min ridtur med Muzze slutade inte så bra. jag kom ju på att jag skulle hoppa med honom till råga på allt, helena följde med och hjälpte mig. skrutten hoppadede  ju jätte fint och högt, när vi höjde för andra gången gick det väl inte så bra. vet inte riktigt vad som hände men Muzze kom nog inte riktigt över hindret och sen slängde han sig åt ett håll och jag lixom gled neråt, trodde jag skulle hålla mig kvar men då drar han ju iväg och gör ett bocksprång, sen låg jag i gruset. just  nu gör det ont i mitt lår som har fått sig en liten lårkaka, blä.
körde limerick innan muzzeäventyret, lilleman hade spring i benen idag och det är alltid kul!
mitt ben (kan ju tillägga att det är samma ben som blev krossat för ca. ett år sen av qeetah, ska nog börja kalla det hästbenet) kommer nog ha ett redigt blåmärke imorgon känns det som, men jag antar att man inte slipper jobbet för det.
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0