mitt i packningen!

håller just nu på med packningen, går väl lite halv bra eftersom jag inte vet vad jag vill ta med mig. ska försöka dölja väskan för mamma, annars skriker hon att jag har  tagit med mig för mycket bara, sen packar hon själv som hon skulle vara borta i flera månader......
fick alla provresultat från hästarna imorse, inte några konstigheter, normala värden på blodproven och limericks halsprov visade inga bakterier så det var skönt att veta. dock skulle L få något för hostan, bra så har jag förhoppningsvis en frisk liten poooony när jag kommer hem! 
nu ropar mammi, jag måste få något gjort innan hon får ett spel på mig ;)
vi höres om en vecka.
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0