Muzze is back!

Så skönt när allt för en gångs skull bara stämmer, eller ja nästan iallfall. Åkte mot Åmål tidigt imorse, för tidigt enligt mig. värmde muzze ganska tidigt så han fick gå in i boxen lite innan vi skulle ut på riktigt. när det väl var stundens allvar tog han i!!!! vi blev tvåa, inte alltför långt ifrån vinnaren, nytt rekord blev det också 2.03,6. tyvärr stämde det inte riktigt travet för honom hela vägen och jag valde att köra på säkerhet istället för att chansa och få galopp. jag är iallafall helnöjd med hästen, som verkar ha fått tillbaka löpsuget ;) 
         har hunnit in och duscha när jag kom hem, inte så fräsch efter en heldag med häst och nu ryktas det om att vi ska ut och äta ikväll. hade tänkt åka till isabelle och killingarna ikväll, men jag hoppar det. ska passa på att sova iställlet, däckade på hemvägen, jag skulle bra blunda lite sen var det kört.
puss.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0