RÄKKRYSS

Är hemkommen från den årliga räkkryssen nu, trevligt värre detta år. det var jag, syrran, storebror & hans sambo och moster & hennes man. vi åt som vanligt mest räkor och mintchoklad, haha. nytt för iår var att det var trubadur på hemvägen, så skulle vi allsång, ge mig ett häfte då tänkte jag eftersom de bara spelade låtar som ingen under 50år kunde! aja det var kul iallafall.
fick ju ledigt idag så jag körde båda hästarna. muzze var lite seg men bra ändå, med de nya skorna och nymasserad så ska vi väl få pengar på lördag?! limerick ville springa fortfortfort, jag ville dock inte köra lika fort som han ville springa. han var fin och verkar vara påväg tillbaka! (äntligen)
nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon, börjar faktiskt se ett slut på målningen! (jippie)
sov sött,
/ - kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0