Regnet öser ner...

Åh vad vi älskar den svenska sommaren, med spöregn en hel dag. idag har jag vart årjängstravet hela dagen. V75 med ganska bra lopp. stämningen sjönk ju rätt så rejält på grund av vädret, men det var ändå mycket folk. vi lyckades få bord inne på fiket så där satt vi väl i stort sett hela eftermiddagen.
Har inte hunnit till stallet idag, känner mig som en dålig hästägare just nu :( men imorgon ska jag köra Muzze för första gången på ett bra tag, det blir bra.
mina fötter är fortfarnade iskalla, men vem vill ta på sig raggsockor mitt i sommaren?! nej tack!
nu ska jag äta lite, sen blir det lugnt med en film kanske.
ha en bra kväll.
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0