Snart fri!

Färg överallt, i håret, på benen, armarna, under naglarna och händerna. Men imorgon är det slut på skiten för då är jag klar! Underbart kan man väl säga att det ska bli att bara få vara ledig i de tre veckor som är kvar av sommarlovet.
jobbade länge idag för att få det mesta klart så pappa följde med upp till hästarna sen.
Muzze och jag tog en kvällstur, myspys fast muzze va inte så värst inspirerad. pappa fick sköta resten av arbetet i stallet, haha bra att ha en dräng ibland...
imorgon ska jag träffa älskade emmispemmispersson, väldigt länge sen nu efter som människan har befunnit sig i Italien alltför länge!
måste säga att det här med webtv är mycket uppskattat av mig, perfekt att ligga och glo på i sängen innan man somnar, ska ta och göra det nu innan jag somnar. måste komma upp när klockan ringer imorgon, inte somna om en timme....
puss.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0