soffan väntar...

Ska snart slå mig ner i soffan med massa onyttigeheter ;) tänkte bara uppdatera lite...
skulle ju jobba klart det sista idag då, när jag kommer ner till affären börjar det ösregna, det bara hällde ner! målade ändå klart det som var under taket, men finns lite kvar som jag tänker ta när jag känner för det. fick hjälpa till lite inne i affären sen eftersom det hade kommit massvis med nya saker, helt okej kul.
 sen följde syster med till hästarna, eftersom just det någon har ju tagit min cykel, idiot. fixade klart och körde sen muzze, som fick dra tungt idag med två pers i vagnen. limerick och jag blev vänner idag igen, fick loss bootset idag, som han vägrade låta mig ta bort igår, ett steg åt rätt håll.
nej nu väntar tv:n.
ha det bra ikväll!
/ -kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0