sovsött!

Mina ben är helt slut, jobbat länge idag, sen stallet och sen fick jag något ryck när jag kom hem. så jag städade ur och sorterade i alla mina garderober (3) och byrån. riktigt snyggt blev det!
i stallet körde jag Limerick, första gången på länge. han äter ju fortfarande medecin för halsen så vi tog det lite lugnt. fast det ville ju förstås inte lilleman, han bara gasade på. en gång hostade han :S snälla gode gud om du nu finns gör så att ponnyn blir frisk någon gång. vi väntar ett par dagar nu innan det blir träning igen, för säkerhets skull lixom.
nu ska jag bekanta mig med kudden om jag ska orka upp i morgon, nämde jag att jag försov mig en timme imorse? tur att man har schysst chef ;)
puss&gonatt.
/ -kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0