STAN.

Är helt slut efter en heldag på stan med helena ♥ trodde ju till en början att det inte så skulle bli så mycket köpt men där hade jag fel. tillslut blev det:
 •två t-shirtar och ett linne från monki, storra där endast 75kr för alla tre ;)
 •svarta plyschbrallor från cubus 
 •tröja från mq
 •adidasskor (lite lika converse faktiskt) 
 •blå lång t-shirt från åhlens
nu är det bara en peaktröja som fattas, troligtvis blir det en grå men är osäker på om jag vill ha med eller utan blixtlås......
vi åkte vidare till travbanan sen, Hubbub och Piercing skulle kvala. de klarade sig galant, blir kul om de också kan börja starta snart. Åkte vidare till M&L sedan, blev bara en kort visit men allt verkar bra med prinsarna. M ska tagga inför eskilstuna!
äntligen har mitt hår börjat torka så att jag kan sova, jobb imorgon om det inte regnar.
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0