Bra kväll igår.

Finfin kväll igår med bästa ♥ månsa ju riktigt bra, haha. vi hamnade mitt i gröten bland alla galna tanter som var helt nerkärade i måns, uhh. såg ju även ganska många jag kände, inte alltför vackra syner. pappa tyckte det var värt 250 spänn bara för att gå in och titta på allt folk, ja en del såg ut så att man blev mörkrädd! lyckad kväll med "Fia-Lisa"

just nu regnar det, vilket gör att jag inte kan jobba idag. både skönt och oskönt. det dåliga är ju att jag inte hinner klart hela huset den här veckan, men det kan ju va skönt att få en day off. åker nog till stallet om en timme ungefär och blir nog kvar hela dagen, träna båda pollarna. kanske till och med ska våga mig ut på en ridtur med muzze, tåls att tänka på.
nu ska jag fixa lite lunch innan jag åker till skogarna.
kram.
/ - Kajsa







Kommentarer
Postat av: Helena

Hahah så bra var det :D <3

2009-07-23 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0