söndag.

Imorgon är det arbetsdag igen, känns som jag aldrig riktigt kommer få sommarlov.....tur att man har bra betalt.
vaknade redan nio imorse av att alva ringde och frågade; "får jag komma hit" Ja vad ska man svara en förväntansfull fyraåring när resten av familjen ligger och sover? mamma fick ringa tillbaka senare istället.
segade sen bort hela förmiddagen tills alva kom, då alla barbies snabbt åkte fram. vi åkte till stallet sen, där barzio (hunden) skrämde slag på alvisen när han ville hälsa. körde iaf fort med Muzze, han är ju rätt så okoncentrerad den grabben, höjde käken inför de två sista intervallerna. ja då ringde det en liten klocka i huvudet på honom och han kom på att det var ju springa han skulle göra, med andra ord det gick hyfsat fort de sista intervallerna. nya skor och massage tilll veckan så är M fit for fight igen.
nu ska jag nog gå och lägga mig i mina rena lakan! härligt värre.
puss.
/ - Kajsa

   
 
 ↑- alva, jag och limerick


 ← alva, muzze och jag (110% skabb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0