21/7

Pappas tidsplanering för Ludde sprack direkt idag när jag fick för mig att köra lite intervaller med honom. egentligen var det inte planerat att köra fort, hade min vanliga tunga vagn fast käk på huvudlaget. de första två intervallerna sprang han bara och lekte, eller sprang och sprang det var som han hade tre ben. höjde käken några hål och petade till honom med spöet, ojdå då kunde visst lillgrisen springa. nöjd med honom är jag iallafall. finns en del att slipa på innan det blir kval, det märks att han inte har gått fort ordentligt sen maj typ, lite knackigt trav imellanåt.
muzze fick lite motion också, pigg och glad var han.
försökte jobba lite också, det är ju inte det lättaste att måla när det spöregnar så det fick bli en kort dag. imorgon funderar jag på att åka upp till sunne, frykdalsdansen. måns zelmerlöw är där bland annat, ah vi får se hur det.
allsång på skansen innebär allsång på tian, min syster sjunger förjävligt!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0