L på G

Väntar på att duschen ska bli ledig och passar på att blogga lite. Har suttit och tittat på travet live i ungefär två timmar, sen jag kom hem från mina egna pållar. Sjukt fina hästar, som gjorde otroliga prestationer. Finns bara en KungÅke!

Vet att det fanns en ponny i molkom idag som va lite nöjdare än de andra, Limerick. Han vart så nöjd när jag fällde ner luckan på boxdörren så han kunde hänga ut huvudet. Han fick en motionstur på skogslingan, som äntligen(!) går att köra på. Piggelin i bött kan man säga, rakbanan på hemvägen var det bara att hålla i. Känns som lilleman börjar fatta vad det handlar om. Muzze fick chilla en dag till, laddaladdaladda!
Nu hör jag att badrummet inte längre är ockuperat, måste skynda dit innan någon annan hinner före ;)
ha det fint.
/ -kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0